ActualitateRomâniaUrban

Metrorex, ne mișcăm și noi mai cu talent?

January 23, 2015 0 comments

Nu prea îmi place să critic și să arunc cu păreri în stânga și în dreapta atunci când nu e cazul, dar mi se pare chiar deplasat ca în ziua de astăzi dacă la metrou există scară rulantă să nu o pui în funcțiune tu, drept companie ce se ocupă de administrarea ei. S-ar presupune că într-un oraș ce se vrea a fi capitală europeană cetățenii săi ar trebui să beneficieze de mai multe chestiuni modernizate, printre care și transportul, cam la același nivel ca și în alte capitale ale Europei, dar la noi nu e chiar așa.

Știu că încă mai sunt multe de îmbunătățit și că lucrurile se mișcă destul de greu în România, dar mă așteptam ca după ce vezi că o chestiune care ține de tine și nu se rezolvă de la sine, normal ar fi să o repari tu. Mă refer acum la scara rulantă (ce de mai jos) de la stația de metrou Dristor 1 care de mai bine de 3-4 luni nu funcționează, iar călătorii sunt forțați să urce pe cea normală, uneori chiar lovindu-se unii de alții.

metrou dristor

Sincer, pe mine nu mă deranjează dacă nu merge, ba chiar uneori îmi place să urc pe scara aia nefuncțională pentru că mi se pare că are treptele mai mari față de cea normală și așa ajung mai repede sus, dar mi se pare dificil pentru alții.

Știam de problema asta de ceva vreme, dar abia acum câteva zile când mă grăbeam să prind metroul de 8:23 spre Preciziei, am conștientizat problema asta. Chiar dacă pare o chestie banală, pentru unii asta de fapt e o chestie vitală. Poate nu m-aș fi gândit la asta și nu i-aș fi dat atâta importanță în dimineața respectivă la o amărâtă de scară, dar am văzut cum, în timp ce eu coboram grăbit, o doamnă gravidă abia reușea să urce scările alea normale sprijinindu-se de zid.

Pe lângă asta, mi-am dat seama că nu e numai cazul femeilor gravide, ci și al invalizilor, al bătrânilor, al copiilor și al bolnavilor în general.

Pe de altă parte, banii din publicitate vin, că doar nu există reclamă la Praktiker pe gratis în stațiile de metrou. Ca să nu mai zic că toți clienții Metrorex (aș putea spune că-s zeci sau chiar sute de milioane de călătorii lunar) își plătesc fiecare bilet și nu prea există pierderi pe partea asta. Nu ar fi frumos și normal ca scara aia să funcționeze și să nu mai servească drept coș de gunoi pentru diverse persoane?

În concluzie: Metrorex, ne mișcăm și noi mai cu talent ca să facem scara aia să funcționeze?

S-ar putea să-ți placă:

Loc de dat cu părerea: